هوآوی به زودی سرویس توزیع و تحویل سریع به کاربرانش را آغاز می‌کند.

به نقل از gizmochina؛ هواوی قصد دارد یک سرویس توزیع را به منظور تحویل سریع‌تر کالا  راه اندازی کند. این شرکت اعلام کرد که Huawei Mall روند تدارکات سنتی را ساده‌تر می‌کند،  به طوری‌که پست‌چیان این شرکت در عرض 30 دقیقه محصولی را به دست مشتری رسانده و به او تحویل می‌دهند. به طور مشابه برای سری P۵۰، از زمان سفارش تا تحویل، فقط ۳۳ دقیقه طول می‌کشد.

گفته شده ، با به روز رسانی این قابلیت، هواوی مال، مشتریان دیگر نیازی به فروشگاه‌های آفلاین برای دریافت محصولات خود ندارند. شایان ذکر است، هواوی در زمینه‌های اصلی لجستیک و توزیع متمرکز موجودی قرار می‌گیرد، جایی که فروشگاه‌ها بسته‌ها را مستقیماً به مشتریان تحویل می‌دهند.

هواوی مارک


گزارش‌ها حاکی از آن است که ۲۲ دقیقه طول کشید تا اولین سفارش در nova۹ ثبت شود، در حالی که اولین دسته از سفارشات تحویل سریع از شنژن، گوانگژو، دانگوان، شانگ‌های و هانگژو نیز در راه بود. مناطق بیشتری با گزینه‌های تحویل سریعتر نیز به زودی به روز می‌شوند. اگر مارک‌های دیگر بتوانند چنین راه حل تحویل سریع را تکرار کنند، کل حوزه تجارت الکترونیک را متحول می‌کند. با این حال، برای دستیابی به این هدف، باید یک زنجیره لجستیکی مشخص و همچنین خروجی‌هایی در سراسر پین کد وجود داشته باشد تا تحویل افزایش یابد.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار