به منظور هر چه باشکوهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته وحدت دیروز نشستی با هدف برنامه ریزی و هماهنگی این برنامه‌ها در صداوسیمای مهاباد تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امام جمعه مهاباد در این نشست، با بیان آثار و برکات اقدام حکیمانه امام راحل (ره) در نامگذاری هفته وحدت، به تشریح اهداف شوم رسانه‌های معاند و لزوم تولید برنامه‌های پرمحتوا و جذاب با بهره گیری از نظر اقشار مختلف پرداخت.

ماموستا عبدالسلام امامی بیان کرد: تبیین اقدامات وحدت آفرین پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهل بیت (ع)، نماد‌های بارز رحمت و رأفت در اسلام، بازشناساندن ابعاد مختلف شخصیت بی نظیر حضرت محمد (ص) و معرفی دلدادگان رسول اکرم (ص) در بین شعرا و ادبا باید اولویت کاری مسئولان فرهنگی، برنامه سازان و هنرمندان باشد.

قوی بنیه، مدیرکل صداوسیمای مرکز مهاباد هم با بیان اینکه وحدت از شعار‌ها و ارکان اصلی و اساسی نظام اسلامی است که نمود بارز آن در هفته وحدت متجلی می‌شود، گفت: رسانه ملی همواره در برنامه ریزی‌ها و برنامه سازی‌ها با بهره گیری از دیدگاه علماء، نخبگان، کارشناسان و اندیشمندان به دنبال تقویت وحدت، تقریب مذاهب و تحکیم اشتراکات فرهنگی اقوام مختلف است.

در این نشست همچنین برضرورت به روزرسانی مفاهیم وحدت، انعکاس مصادیق وحدت عملی و برکات آن در جامعه و استمرار و تداوم فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی در زمینه تقویت وحدت تأکید شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.