جشنواره ملی به سوی خورشید با هدف ارتقای آگاهی‌ های مهدوی کارکنان دولت، همزمان با هفته دولت شروع و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اولین جشنواره ملی به سوی خورشید با هدف ارتقای آگاهی‌های مهدوی کارکنان دستگاه‌های اجرایی و خانواده محترم آنان همزمان با هفته دولت شروع و تا پایان مهرماه همزمان با هفته وحدت ادامه خواهد داشت.

این جشنواره از سه بخش تشکیل شده بخش اول اختصاص به مسابقه کتابخوانی از کتاب (زندگی مهدوی اخلاق و اوصاف منتظران) تألیف حجت الاسلام جواد محدثی داشته و بخش دوم مشاهده تعداد ۱۰ کلیپ آموزشی با موضوعات متنوع مربوط به سبک زندگی مهدوی و شرکت در آزمون پایانی آن می‌باشد.

بخش سوم ویژه نوجوانان مشغول به تحصیل در دوره اول متوسط است که با ارسال یک کلیپ ۱ دقیقه‌ای با موضوع (برای آمدنت چه می‌کنم) در مسابقه مربوط شرکت می‌کنند.

این جشنواره با حمایت و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، ستاد اقامه نماز کشور و فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان تهران به نشانی www.Mahdi.life مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.