۱۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی منطقه سیاسرد شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهدی حاج آقا معمار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بروجن گفت: در راستای اجرای مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان ۱۳۳ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در مناطق دره ریز و سیاسرد تخریب شد.

او افزود: به منظور صیانت از حقوق عامه و اجرای احکام صادره دادگستری تعداد ۱۲۳ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه دره ریز و ۱۰ مورد در منطقه سیاسرد شهرستان بروجن تخریب ومجموعاً بیش از ۱۰ هکتار از اراضی به حالت سابق خود بازگردانده شد.


بیشتر بخوانید


دادستان شهرستان بروجن با بیان این مطلب که مطابق قانون هرگونه ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی ممنوع بوده و متخلفان به پرداخت جریمه و تحمل حبس محکوم می‌گردند خاطرنشان کرد: ساخت و ساز و تغییر کاربری در زمین‌های زراعی و باغی فقط با دریافت مجوز از اداره امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی امکان پذیر است و چنانچه شخصی بدون مجوز اقدام به ساخت بنا و یا تغییر شکل کاربری در زمین تحت مالکیت خود نماید توسط دستگاه قضایی مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.

سرهنگ باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: در شش ماهه امسال ۳۵۷ مورد اخطار توقف عملیات ساخت و سازمستحدثات غیر مجاز صادرو ۵۵ مورد قلع و قمع به حالت اولیه برگردانده شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار