سرپرست پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان از اجرای طرح کنترل وسایل نقلیه عمومی از مبدا و از طریق نظارت بر عملکرد شرکت‌های بار و مسافر در رعایت ایمنی ناوگان مربوطه خبر داد.

 سرهنگ مهدی خمر سر پرست پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: یکی از سیاست‌های مهم پلیس راه پیشگیری از وقوع تخلفات رانندگی و تصادفات جاده‌ای ناشی از ایمنی و نقص فنی خودروهاست.

وی افزود: در همین راستا طرح کنترل وسایل نقلیه عمومی از مبدأ و نظارت بر عملکرد شرکت ها‌ی بار و مسافر و بررسی میزان توجه و اهمیت آن‌ها به بحث ایمنی و فنی خودرو‌های نواگانشان در دستور کار کارشناسان پلیس راه استان قرار گرفته است.

سرپرست پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازدید‌هایی که از ابتدای امسال  تا کنون از شرکت‌های مسافربری داشته ایم تعداد ۳۷ شرکت متخلف به مراجع رسیدگی جهت طرح در کمیسیون ماده ۱۲ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای معرفی شده اند.

سرهنگ خمر درپایان گفت: با توجه به حساسیت ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر اجرای طرح مذکوربه طور مستمر در طول سال ادامه خواهد یافت و با رانندگان و شرکت‌های متخلف بدون اغماض برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار