آغاز توزیع هفت هزار بسته نوشت‌افزار در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با برنامه شور عاطفه‌ها از آغاز توزیع هفت هزار و ۳۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با برنامه شور عاطفه‌ها گفت: توزیع هفت هزار و ۳۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند استان آغاز شد.

او با اشاره به اینکه امسال برنامه شور عاطفه‌ها از ۲۰ شهریورماه آغاز شد و تا ۱۶ مهرماه ادامه دارد، افزود: این بسته‌های تحصیلی با همت خیرین، جمعیت هلال احمر، کمیته امداد امام به ارزش هفت میلیارد ریال تهیه شده است تا بین دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد و همچنین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شود.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: این بسته‌های تحصیلی با اولویت دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد، دانش‌آموزان مناطق عشایری و مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

او ادامه داد: هم‌اکنون کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و شماره حساب ۰۴۱۲_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ برای پرداخت غیرحضوری و جمع‌آوری کمک‌های مردم نیکوکار استان در نظر گرفته شده است.

محمدی به اجرای چهار طرح مناسبتی از جمله اطعام و احسان مهدوی همزمان با ماه محرم در استان اشاره کرد و گفت: در این طرح مردم خیر استان ۴۲ میلیارد ریال به مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های کمیته امداد برای حمایت از نیازمندان جامعه هدف زیرپوشش این نهاد کمک کردند.

او به اجرای طرح نذر قربانی در استان اشاره کرد و گفت: در این طرح خیران بیش از ۴۰ میلیارد ریال کمک کردند.

محمدی اضافه کرد: در طرح اطعام و احسان حسینی همزمان با محرم نیز خیرین ۵۲ میلیارد ریال و در برنامه شور عاطغه‌ها نیز بیش از ۲۵ میلیارد ریال برای حمایت از نیازمندان کمک کردند.

او ادامه داد: در طرح شور عاطفه‌ها که تا ۱۶ مهرماه ادامه دارد، توزیع نوشت‌افزار تجهیزات الکترونیکی برای دانش‌آموزان نیازمند در دستور کار قرار دارد تا دانش‌آموزان نیازمند استان به واسطه نداشتن لوازم نوشت‌افزار، لباس و یا گوشی هوشمند و تبلت دانش‌آموز از درس و مدرسه جا نمانند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار