۶ هزار دانش‌آموز در استان چهارمحال و بختیاری تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به نزدیک شدن به اول مهر و زمان بازگشایی مدارس از آغاز طرح شور عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند استان گفت: شور عاطفه‌ها با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» تا ۱۱ مهرماه با همکاری کمیته امداد، صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج و مشارکت فعال مراکز نیکوکاری در حال اجراست.

او با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۶ هزار دانش‌آموز و هزار و ۶۵ دانشجو و طلبه زیرپوشش این نهاد قرار دارند و از خدمات کمک هزینه‌های تحصیلی و شهریه ویژه دانشجویان بهره‌مند می‌شوند افزود: تامین تجهیزات هوشمند الکترونیکی شامل تبلت، لپ‌تاپ و گوشی هوشمند، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی و تامین نوشت‌افزار ضروری، از اهداف برگزاری این شور عاطفه‌هاست.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر استان علاوه بر رفع بخشی از نیاز‌های اقتصادی آن‌ها، گامی در راستای توسعه کشور است.

او ادامه داد: خیرین می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و شماره حساب ۰۴۱۲_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ برای پرداخت غیرحضوری برای حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند اقدام کنند.

محمدی گفت: پارسال مردم خیر استان ۳۱ میلیارد ریال برای کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند اهدا کردند.

او با اشاره به اینکه تعدادی از دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد گوشی هوشمند و تبلت ندارند، گفت:از ابتدای شیوع کرونا تاکنون برای هزار و ۱۳۸ دانشجو و دانش‌آموز زیرپوشش این نهاد تبلت، لپ‌تاپ و گوشی هوشمند با کمک خیران، مؤسسات خیریه، بانک‌ها و اعتبارات امداد تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار