سلیمانی گفت: طی دوران دفاع مقدس بیش از ۸۷ هزار فرهنگی در جبهه‌های جنگ حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، کریم سلیمانی مدیر آموزش و پرورش مهاباد به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از جنگ‌هایی بود که ملت ایران با دستان خالی اجازه جدا شدن یک وجب از خاک کشور را به دشمنان نداده و با افتخار برگ‌های زرینی در دفاع از میهن، از خود در تاریخ به یادگار گذاشتند.

سلیمانی با بیان اینکه طی دوران دفاع مقدس بیش از ۸۷ هزار فرهنگی در جبهه‌های جنگ حضور داشتند، افزود: هرساله با شروع سال تحصیلی جدید رسالت و ایثارگری شهیدان طی دوران جنگ تحمیلی برای دانش آموزان باید تداعی شود تا فرهنگ ایثار و مقاومت رزمندگان به دانش آموزان انتقال یابد.

این مقام مسئول اذعان کرد: هدف از نواختن زنگ ایثار، پیوند علم و دانش با اعتقاد به تمامیت و استقلال کشورمان و ارج نهادن به شهدای والامقام، ایثارگران، خانواده معظم شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی تاکید کرد: اگر نوجوانان و جوانان با مکتب شهیدانی، چون محمد ابراهیم همت و حاج قاسم سلیمانی آشنا شوند و به این آگاهی برسند که این شهیدان با همه‌ی بزرگی به دنبال کسب مقام‌های دنیوی نبودند خود به دنبال آشنایی بیشتر با شهدا خواهند رفت.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.