مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مهلت نام نویسی برای شرکت در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت (هدهد) تا ۱۵ آبان ماه امسال تمدید شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مریم تقوا مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ابلاغ آیین نامه بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور گفت: با تمدید مهلت نام‌نویشی در این جشنواره، علاقمندان، اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور می‌توانند در هر ۶ بخش «آوایی»، «ادبی»، «پژوهشی»، «فن آوری»، «معارفی» و «هنری» ثبت نام و شرکت کنند.

او ادامه داد: با توجه به این تمدید مهلت نام نویسی، برگزاری آزمون‌های بخش معارف به نهم آذر سال جاری موکول و ثبت اطلاعات و مشخصات نفرات برتر بخش آوایی و معارفی نیز تا پانزدهم آبان امسال تمدید شده است.

این مقام مسئول در علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: برگزاری آثار شرکت کنندگان در دو رشته «ترجمه‌خوانی» و «آیین سخنوری» از ارسال به صورت لوح فشرده صوتی mp ۳باید به صورت تصویری mp ۴تبدیل و انجام شود.

او افزود: بیست و ششمین دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با عنوان «هُدهُد»؛ مانند گذشته در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار و در برخی رشته‌های گروه دانشجویان، در سطح ملی نیز اجرا می‌شود.

تقوا با دعوت از خانواده بزرگ علوم پزشکی شیراز برای حضور فعال در این بزرگترین رویداد قرآنی وزارت بهداشت، ابراز امیدواری کرد تا این دانشگاه باز هم افتخارآفرینی‌های قرآنی خود را تکرار کرده و برای هفتمین سال پیاپی، رتبه نخست این جشنواره معتبر را به دست آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار