گردهمایی یک روزه علما و معتمدین شهرستان قصرقند در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام عبداللهی مسوول نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت چابهاره در گردهمایی یک روزه علما و معتمدین شهرستان قصرقند با اشاره به تحولات اخیر افغانستان و روی کار آمدن طالبان گفت: قضاوت در باره این گروه زود است و علمای شهرستان باید با هوشیاری کامل، مسایل افغانستان را دنبال کنند و از اظهار نظر عجولانه درباره طالبان خودداری کنند.

وی افزود: گذر زمان بهترین ملاک ارزیابی طالبان است تا مشخص شود این گروه چقدر به وعده‌هایی که داده بودند، عمل خواهند کرد.
فرماندار قصرقند هم در این گردهمایی گفت: علمای منطقه ما نباید درباره تحولات افغانستان احساسی عمل کنند و تحث تاثیر جو روانی دشمن قرار بگیرند.

سایگانی با اشاره به فعالیت کانال‌های معاند و شبکه‌های ماهوره‌ای علیه کشور و نظام، از علما و معتمدین خواست در تریبون‌های نماز جمعه در این باره ماهیت ضد انقلابی این کانال‌ها را روشنگری کنند.

وی از نقش علما و معتندین در ایجاد امنیت در شهرستات تقدیر کرد و گفت: علما باید در مجالس صلح و سازش پیش قدم شوند و اختلافات طایفه‌ای را حل کنند.
در این گردهمایی جمعی از علما و معتمدین شهرستان طی سخنانی آمادگی خود را برای برقرای امنیت و همگامی با مسئولین در جهت رفع مشکلات جامعه تاکید کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار