نکوداشت مادر شهیدان کریم بخش

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ملت ایران الگویی برای دیگر ملت ‌ها است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان، در مراسم نکوداشت مادر شهیدان کریم بخش گفت: بینش و بیداری ایجاد شده در ملت ایران الگو و اسوه‌ای برای دیگر ملت ها است.

او در مراسم چهلمین روز درگذشت حاجیه خانم طاهره پوربخش مادر شهیدان مسلم، حمزه و علی کریم بخش در مسجد سیدالشهدای نویر بندر انزلی ، افزود: افتخار داریم در سرزمینی زندگی می‌کنیم که مردمی فهمیده و با معرفت بالا دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان بینش و بیداری ایجاد شده در ملت ایران را الگو و اسوه دیگر ملت‌ها عنوان کرد و گفت: در دوره طلایی اسلام زندگی می‌کنیم که پدران و مادران فرزندان خود را به میدان جهاد فرستادند و صبر الهی پیشه کردند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بیداری ملت ایران از دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی است، افزود: تبیین دستاورد‌های انقلاب برای نسل معاصر و نسل‌های آینده یکی از راه‌های حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب است.

او به تلاش دشمن در راه اندازی جنگ روایت‌ها اشاره کرد و گفت : مقام معظم رهبری بر تبیین دستاورد‌های انقلاب تاکید فرمودند و در این راستا ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته در مسیر شهدا حرکت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید براینکه ملت ایران هرگز خط اسلام و امام (ره) را فراموش نمی‌کنند، افزود: رهبر معظم انقلاب برای ایثارگری (علی لندی) پیام دادند بنابراین دشمنان بدانند ایثار علی لندی در مسیر آرمان شهدا است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه خانواده شهدا زینب گونه زندگی کردند و بیدارگران امت هستند ، گفت: مادر شهیدان کریم بخش شیرزنی بود که زینب گونه زندگی کرد.

او به نگرانی خانواده شهدا نسبت به وضعیت بی بندوباری در جامعه اشاره و تصریح کرد: رواج بی بندوباری در جامعه از شیوع کرونا بدتر است.

 


انتهای پیام/م.ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار