با راه اندازی پایگاه واکسیناسیون در شهرک صنعتی بزرگ شیراز واکسیناسیون شاغلان در واحد‌های تولیدی و صنعتی تسریع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: با راه اندازی پایگاه واکسیناسیون شهرک صنعتی بزرگ شیراز در محل مسجد فاطمه الزهرا (س) این شهرک صنعتی ضمن سهولت در دسترسی کارگران و شاغلان مستقر در واحد‌های صنعتی به واکسیناسیون، روند واکسیناسیون در واحد‌های صنعتی نیز با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

او افزود: این پایگاه با پیگیری‌های شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز و با حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مرکز بهداشت والفجر شیراز راه اندازی شده است.

فتوحی با اشاره به اینکه واحد‌های صنعتی در خط مقدم جهاد اقتصادی و تولید قرار دارند، گفت: سلامت و ایمنی کامل کارکنان واحد‌های صنعتی جزء اولویت‌های ما است و امیدواریم با انجام واکسیناسیون آن‌ها بستر مناسبی برای ارتقای سلامت آن‌ها و گامی موثر در رابطه با مقابله با ویروس کرونا است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی در ادامه با بیان اینکه واکسیناسیون به تنهایی ایمنی لازم برای پیشگیری از ابتلا به کروناویروس را ایجاد نمی‌کند، گفت: ضرورت دارد همه افرادی که واکسینه شدند و یا در نوبت‌های واکسیناسیون قرار دارند، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مرتب دست ها، پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی و تردد‌های غیر ضروری را برای کنترل و غلبه بر کروناویروس جدی بگیرند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار