مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان گفت: این صندوق ۳۲۷ فقره تسهیلات به متقاضیان کسب و کار در استان پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، شهریار رحیمی مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان روز یکشنبه در نشستی با مجریان بنیاد برکت در استان اظهار داشت: اقدامات لازم در ارتباط با تسهیل و رفع موانع پرداخت تسهیلات به معرفی شدگان بنیاد برکت در این صندوق انجام شده است.

او بر تسریع در روند اجرای تفاهم نامه بین بنیاد برکت و صندوق کارآفرینی استان تاکید کرد و افزود: برای بهبود اجرای تفاهم نامه فی مابین، پیشنهاد می‌شود مجریان و تسهیلگران در شهرستان‌ها در زمینه کیفی سازی کسب و کار‌های معرفی شوندگان تلاش بیشتری شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان با بیان اینکه متقاضیان را باید از جنبه‌های مختلف محک زده تا منجر به پرداخت تسهیلات هدفمند شود، افزود: شناسایی متقاضیانی که اهل کار هستند موجب ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

رحیمی گفت: در راستای تفاهم نامه هم افزایی بنیاد برکت و صندوق کارآفرینی امید با سه نفر مجری و ۲۷ نفر تسهیل گر در شهرستان‌ها تاکنون تعداد ۳۲۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۳۸ میلیارد ریال پرداخت شده است.

در جریان این نشست کاری و اجرایی مدیر صندوق کارآفرینی کردستان و مجریان بنیاد برکت در استان برای کمک به متقاضیان تسهیلات ارائه داده، همفکری و هم اندیشی کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.