فرمانده انتظامی دلفان خبر داد؛

کشف ۲.۵ تن چوب قاچاق در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در این شهرستان کشف و در این راستا یک دستگاه خودرو وانت نیسان توقیف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،   سرهنگ فضل الله منصوری فرمانده انتظامی دلفان اظهار کرد: ماموران این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در محور نورآباد - نهاوند به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و آن را پس از هماهنگی با مقام قضایی توقیف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودروی مذکور ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق کشف و در این راستا یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

همچنین رییس پلیس امنیت اقتصادی فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: ۱۲ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان در آزادراه خرم آباد - پل زال کشف شد.

سرهنگ محمدسجاد چراغی گفت: در پی تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی مقام قضایی نسبت به کنترل محور‌های مواصلاتی اقدام و یک دستگاه خودروی سواری وانت حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: در این راستا ۱۲ دستگاه کولرگازی ۱۲ هزار قاچاق فاقد هرگونه مجوز و برگه گمرکی در بازرسی از خودرو کشف، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.