فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب باید از دفاع مقدس بهره برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی در سپاه ساوه گفت: دفاع مقدس یک تجربه ناب برای کشور در گام دوم انقلاب اسلامی است که برای رسیدن به اهداف و ارمان‌های انقلاب باید از آن بهره برد.

سردار کریمی با اشاره به استکبار ستیزی جمهوری اسلامی در دنیا افزود: نظام اسلامی ما با بهره گیری از تجربیات خود دائما زنده و پویاست و با جبران خطا‌ها و شعار نه شرقی و نه غربی به مبارزه با طاغوت و ظلم و استکبار رفته و دست از آرمان‌ها بر نداشته است.

او اظهار کرد: تبیین صحیح دستاورد‌های انقلاب می‌تواند توطئه دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی را ناکام گذارد و اقدام درست در این مسیر ثابت خواهد کرد که چهل سال انقلاب از شرایط قبل از آن و حتی اوایل انقلاب نیز بهتر است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: دستاورد‌های فراوان انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف موجود حیرت دشمنان ما شده که برقراری امنیت پایدار امروز موجب اقتدار نظام در ابعاد داخلی و خارجی شده است.

او تاکید کرد: عدالت اساسی‌ترین شعار انقلاب است، ولی متاسفانه با وجود اینکه کشور غنی با منابع بسیار داریم فاصله طبقاتی زیادی در جامعه شکل گرفته و باید تمامی منابع به درستی و عادلانه توزیع شود.

سردار کریمی صنعت و صنایع را سومین دستاورد انقلاب برشمرد و افزود: در حوزه صنعت، نانو، هسته ای، نظامی، فناوری و ... دستاورد‌های زیادی بدست آوردیم، اما علیرغم این همه دستاورد، هنوز کام همه ملت به صورت عادلانه شیرین نشده است.

او با تاکید بر اینکه معنویت عامل اقتدار ملت ایران است، افزود: معنویت یکی از مولفه‌هایی است که با تدبیر امام به ملت اهدا و با پیروزی نهضت احیاء و تقویت شد و همه محدودیت‌ها را با معنویت پشت سر گذاشتیم

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی رهبری حکیم و ملت بزرگ را به عنوان بهترین سرمایه اجتماعی و داشتن دشمن بزرگ از نشانه‌های اقتدار ملت ایران عنوان کرد.

او تصریح کرد: باید از تجربه موفق دوران جنگ بالاترین استفاده را ببریم و یقین بدانیم نصرت الهی طبق کلام قرآن با جبهه حق است و تاریخ آینه تمام عیار شناخت علت‌های شکست و پیروزی است و باید از این تاریخ عبرت گرفت و در صورت الهام گرفتن از فرهنگ شهادت و ایثار پیروز خواهیم بود.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از سوی فرمانده سپاه روح ا... استان مرکزی، از زحمات مجید علیپور دادستان عمومی و انقلاب ساوه در راستای صیانت از حقوق عامه و مبارزه با فساد تقدیر شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.