صفری گفت:کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها به بیش از ۴ میلیارد تومان رسیده و این پویش تا ۱۱ مهر ماه همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مراسم ملی و معنوی شور عاطفه‌ها برای تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند و مستعد، همزمان با سراسر کشور از ۲۰ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

او افزود: مردم نیکوکار استان زنجان از ابتدای شروع طرح ملی و معنوی شور عاطفه‌ها بیش از ۴ میلیارد تومان برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند و مستعد استان زنجان کمک کرده اند.

صفری بابیان اینکه ۶ هزار و ۳۴۰ دانش آموز مستعد و نیازمند از خدمات آموزشی و فرهنگی این نهاد در استان زنجان بهره‌مند هستند، گفت: با توجه به غیرحضوری بودن مدارس تعدادی از دانش آموزان تحت حمایت فاقد گوشی هوشمند و تبلت هستند و شور عاطفه‌ها فرصت مناسبی برای کمک به این امر مهم است.

صفری با اشاره به اینکه اجرای پویش ملی و معنوی شور عاطفه‌ها تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد، افزود: خیران می‌توانند از طریق روش‌های غیر حضوری از جمله شماره گیری کد مهربانی #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ واریز به شماره کارت ۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ ۶۰ کمک‌های خود را به دانش آموزان اهداء و در تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.