نماینده مردم فومن در مجلس گفت: دولت باید توجه ویژه‌ای به بهبود وضعیت عشایر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، خلیل بهروزی‌فر، نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عشایر بخش کثیری از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند که نقش موثری در حوزه تولید دارند، تأکید کرد: دولت باید توجه ویژه‌ای به بهبود وضعیت این قشر داشته باشد.

او در تشریح نشستی که با رئیس سازمان امور عشایر ایران داشت، گفت: در این نشست موارد مختلفی پیرامون وضعیت کنونی عشایر مطرح شد، ضمن اینکه مشخص شد خوشبختانه ساختار‌ها در این حوزه تا حدودی اصلاح شده، اما نیاز است که این روند تداوم پیدا کند.

نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه عشایر بخش بسیار سختکوش، پرتلاش و زحمتکش جامعه هستند، ادامه داد: بنابراین وضعیت آن‌ها باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد و مسائل و مشکلاتی که دارند با حساسیت پیگیری و رفع شوند.

بهروزی‌فر یادآور شد: در این نشست وضعیت عشایر از حیث بهره‌مندی از خدمات حوزه‌های بهداشت و درمان و بیمه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

او تصریح کرد: واکسیناسیون عشایر علیه کرونا از جمله مواردی است که در حوزه بهداشت و درمان از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان امور عشایر ایران پیگیری می‌شود.

منبع خانه ملت

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.