مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: با اعتماد به جوانان و با سپردن مسئولیت‌ها به کارشناسان مجرب، فصل نوینی از تاریخ پرافتخار را آغاز کرده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خلیل محمدی، مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در نشست مدیران با کارشناسان و مسئولان جوان این نیروگاه که با موضوع " نقش جوانان متخصص در تولید پایدار انرژی برق" برگزار شد، اجرای طرح بازتوانی واحد‌های تولید برق نیروگاه، جوانگرایی و اعتماد به نیروی انسانی متخصص و باتجربه را مهمترین رویکرد خود و تنها راه برون رفت این نیروگاه از چالش‌ها و خدمت رسانی مستمر به مردم دانست.

او ضمن تبریک ایام دفاع مقدس و نکوداشت ۶ شهید والامقام نیروگاه رامین، تجربه سپردن مسئولیت‌ها به جوانان در ایام دفاع مقدس را الگویی برای همه دوران دانست و بر تقویت فرهنگ بسیجی و اعتماد به جوانان متخصص و باتجربه در این نیروگاه تاکید کرد.

محمدی رویکرد سیستمی و مقوله مدیریت تغییر هدفمند، کاربردی و مبتنی بر اهداف کلان سازمانی را مهم و از شاخصه‌های تحول یک سازمان دانست و تمرکز بر فعالیت گروهی، آموزش، ایده پردازی و تمرکز بر خلاقیت ها، اعتماد دوسویه میان مدیران و کارکنان، تعهد و مسئولیت پذیری، شایسته سالاری و شایسته گزینی، هدف گزاری فعالیت‌ها و پایش و بررسی نتایج و آثار فعالیت‌ها را مهم‌ترین توصیه خود به مسئولان جوان این نیروگاه برشمرد.

این مقام مسئول با اشاره به پتانسیل ارزشمند این مجموعه صنعتی در زمینه‌های مختلف، اجرای طرح بازتوانی واحد‌های تولید برق نیروگاه رامین و اعتماد به جوانان متخصص و باتجربه را فصل نوینی در تاریخ این مجموعه عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم با این رویکرد شاهد رفع چالش‌های مختلف، بهبود روند پایداری تولید برق و خدمت رسانی مستمر به مردم شریف استان خوزستان باشیم.

بررسی راهکار‌های تخصصی و کاربردی مبتنی بر دانش و تجربه کارکنان توانمند نیروگاه و بیان دیدگاه‌های مدیران و مسئولان جوان نیروگاه از دیگر محور‌های این نشست صمیمی بود و مسئولان جوان نیروگاه نیز ضمن تقدیر از رویکرد مدیرعامل و سایر مدیران نیروگاه در اعتماد و سپردن مسئولیت‌ها به آنان به بیان دیدگاه‌ها و ارائه راهکار‌های تخصصی و کاربردی خود پرداختند.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی دارای قدمتی ۴۲ ساله است که بزرگترین نیروگاه بخاری کشور بوده و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و همچنین پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.