رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: تاکنون ۱۱۵ هزار دز واکسن کرونا در این شهرستان به جامعه هدف تزریق شده است.

بهاء الدین حسینی رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: با تلاش مدافعان سلامت در حوزه بهداشت سرعت واکسیناسیون در این شهرستان بالا رفته و تاکنون ۱۱۵ هزار دز واکسن کرونا به جامعه هدف تزریق شده است.

حسینی با اشاره به ارتقای میزان واکسیناسیون در این شهرستان افزود: یکی از راه‌های موثر در کنترل کرونا، انجام واکسیناسیون است به همین دلیل با راه‌اندازی مراکز تجمیعی متعدد تلاش می‌کنیم واکسنی که در اختیارمان گذاشته می‌شود را به سرعت به گروه‌های هدف تزریق کنیم.

وی اضافه کرد: لازم است که در کنار واکسیناسیون، شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت شود تا بتوان این پیک بیماری را مدیریت کرد.

این مقام مسئول اذعان کرد: این شهرستان با داشتن ۱۸ پایگاه واکسیناسیون کرونا نسبت به سرانه جمعیت رتبه نخست آذربایجان غربی را در اختیار دارد و روزانه قادر شده است ۲ تا سه هزار دز واکسن را به جامعه هدف تزریق کند.

وی با اشاره به اینکه آمار واکسیناسیون مهاباد از میانگین استانی بالاتر است، بیان کرد: رکورد تزریق واکسن کرونا در این شهرستان ارتقا یافته و کادر پزشکی در مناطق مختلف با سعی و تلاش فراوان در حال تزریق واکسن به شهروندان هستند.

حسینی خاطرنشان کرد: افراد بالای ۵۰ سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند باید در اسرع وقت با ثبت نام سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و پس از دریافت پیامک، نسبت به تعیین زمان و مکان تزریق واکسن خود اقدام کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.