کریمیان با اشاره به اینکه اورژانس بیمارستان شهدای دهلران توسعه می‌یابد گفت: مطالبات مردم دهلران در حوزه بهداشت و درمان با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد کریمیان ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام  در آیین افتتاح اورژانس و سی تی اسکن دهلران اظهار داشت: توسعه اورژانس دهلران در دستور کار است.

او یکی از مطالبات مردم دهلران را دستگاه سی تی اسکن دانست و افزود: با تلاش و پیگیری‌های مستمر این مهم مرتفع و امروز مردم دهلران از خدمات آن بهره‌مند هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان دهلران خبر داد و تاکید کرد: این دستگاه نقش مهمی در تامین اکسیژن مورد نیاز برای بیماران کرونایی دارد.

کریمیان از احداث مسکن متخصصان در دهلران خبر داد و افزود: این پروژه با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

او با اشاره به ارائه خدمات توسط مراکز جامع سلامت روستایی تم تم آب و حمزه یادآور شد: این مراکز تحویل شبکه بهداشت شده و مورد استفاده مردم قرار گرفته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: انعقاد تفاهم نامه برای احداث یک بیمارستان ۹۶ تختخوابی دهلران بعنوان جایگزین بیمارستان شهدا با وزارت نفت در حال انجام است و به زودی امضا و مقدمات احداث آن شروع می‌شود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.