بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره شرایط ملی پوشان قبل از بازی با ازبکستان در مسابقات جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

محمد طاهری بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت تیم ملی قبل از بازی روز جمعه برابر ازبکستان اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی ایران در اوج آمادگی هستند و کادر فنی ابزار لازم برای رویارویی با هر تیمی را در اختیار دارد. البته تمامی بازی‌های جام جهانی سخت است و قطعا در ادامه راه کار ساده‌ای در پیش رو نخواهیم داشت.

ملی پوش سابق فوتسال کشورمان در واکنش به این سوال که «با توجه به موفقیت ایران در مسابقات تایلند و نتایج مرحله گروهی، آیا ایران قادر به کسب مقام در جام جهانی ۲۰۲۱ است» بیان داشت: قطعا می‌توانیم به مقام خوبی دست پیدا کنیم، چرا که نه. به هر حال تیم ملی فوتسال ایران یکی از قدرت‌های اول دنیاست و بچه‌های ما این پتانسیل را دارند.

طاهری در مورد شکست ایران مقابل آرژانتین نیز گفت: به نظر من تیمی که برای قهرمانی تلاش می‌کند نباید برای او مهم باشد که با چه تیمی قرار است رو به رو شود. زمانی که صعود تیم‌ها به مرحله بعد قطعی باشد، قطعا کادر فنی و مدیریت تیم با توجه به شرایط تصمیمات خاصی می‌گیرند و با احتیاط بیشتری وارد بازی‌های تشریفاتی خواهند شد. من فکر می‌کنم مهم هدف آن چیزی است که تیم به آن خواهد رسید.


بیشتر بخوانید


بازیکن سابق تیم ملی که بعد از جام جهانی ۲۰۱۶ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد نسبت به مصدومیت و نبود حسین طیبی این گونه واکنش نشان داد: حسین طیبی لژیونر بین المللی است و قبل از مصدومیت در اوج آمادگی بود و قطعا حضور او در هر بازی اتفاقات بهتری را رقم خواهد زد و امیدوارم زودتر بتواند سلامتی خود را به دست آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار