مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد گفت: متولدان یکم مهر ۱۳۸۱ الی یک مهر ۱۳۸۳ در مهاباد از امروز واکسن کرونا را دریافت کردند.

بهمن عنایتی مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: واکسیناسیون دانش آموزان از امروز در این شهرستان آغاز شده که پایه دوازدهم در وهله اول و پایه‌های یازدهم، دهم، نهم، هشتم و هفتم در مرحله بعدی انجام می‌‎شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان متوسطه دوم با مراجعه به ۸ پایگاه جهت تزریق واکسن کرونا اقدام کنند، افزود: دانش آموزان پسر جهت تزریق از ساعت ۹ صبح به مدارس امیر کبیر، امام خمینی، تقی جعفری و حاج عبداله رستم زاده و دانش آموزان دختر به مدارس رازی، شرف، فاطمیه و برادران قادری مراجعه کنند.

این مقام مسئول اذعان کرد: متولدان یکم مهر ۱۳۸۱ الی ۱ مهر ۱۳۸۳ می توانند با مراجعه به سامانه واکسیناسیون و ثبت نام در سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login نسبت به واکسن خود اقدام کنند.

مهاباد با ۲۴۱ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۴۷ هزار نفر دانش‌آموز است که در قالب ۳۲۴ مدرسه شهری و روستایی دولتی و غیردولتی در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.