مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در این شهرستان به جامعه هدف تزریق شده است.

بهاءالدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: با تلاش خستگی‌ناپذیر و شبانه روزی کادر بهداشت، نیرو‌های داوطلب هلال احمر و ادارات شهرستان خصوصا اداره اصناف و همراهی و همدلی مسئولان و مردم فهیم شهرستان آمار تزریق واکسن کووید ۱۹ در مهاباد از مرز یکصد و یک هزار دُز گذشت و درصد تزریق واکسن در شهرستان را به ۴۳ درصد ارتقاء داد.

حسینی افزود: هم اکنون ۳ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در سطح شهر مهاباد فعال است و ۴ پایگاه موقت دیگر به همراه افزایش غرفه‌های پایگاه خودرویی موجب شده است طرح واکسیناسیون شتاب بیشتری به خود بگیرد.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ هزار و ۲۰ دُز واکسن کرونا در استان تزریق شد که حدود هشت هزار دُز بیشتر از رکورد قبلی است.

حسینی با اشاره به اینکه به اندازه کافی برای شهروندان واجد شرایط واکسن داخلی و خارجی موجود است، ادامه داد: افراد بالای ۴۵ سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند باید در اسرع وقت با ثبت نام سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و پس از دریافت پیامک، نسبت به تعیین زمان و مکان تزریق واکسن خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.