مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با تلاش کارکنان این شبکه رکورد تزریق واکسن کرونا در این شهرستان شکسته شده و طی دو روز به ۹ هزار دُز افزایش یافت.

بهاءالدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب مردم و افزایش پایگاه‌های واکسیناسیون ظرفیت تزریق واکسن کرونا طی دو روز به ۹ هزار دُز افزایش یافت.

حسینی افزود: تاکنون بیش از ۹۰ هزار دُز انواع واکسن داخلی و خارجی به افراد واجد شرایط دریافت واکسیناسیون از همه گروه‌های هدف تزریق شده است که از این تعداد ۲۵ هزار نفر هر ۲ مرحله واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

این مقام مسئول اذعان کرد: هم اکنون ۳ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در سطح شهر مهاباد فعال است و ۴ پایگاه موقت دیگر به همراه افزایش غرفه‌های پایگاه خودرویی موجب شده است طرح واکسیناسیون شتاب بیشتری به خود بگیرد.

حسینی با اشاره به اینکه به اندازه کافی برای شهروندان واجد شرایط واکسن داخلی و خارجی موجود است، ادامه داد: افراد بالای ۴۵ سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند باید در اسرع وقت با ثبت نام سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و پس از دریافت پیامک، نسبت به تعیین زمان و مکان تزریق واکسن خود اقدام کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.