«هادی افتخارزاده» بازیگر و هنرمند محبوب مراغه ای، این روزها در مجموعه تلویزیونی به نام «جشن سربرون» که از تولیدات سیمافیلم است، ایفای نقش می کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، هادی افتخارزاده بازیگر و هنرمند محبوب مراغه ای گفت: کارگردانی مجموعه تلویزیونی تاریخی «جشن سربرون» را مجتبی راعی برعهده دارد که تصویربرداری آن از ۲ سال پیش آغاز شده است و در حال حاضر روزهای پایانی را سپری می کندد.

وی گفت: من در این مجموعه تلویزیونی، نقش سفیر انگلیس در ایران جنوب یا همان فارس قدیم را ایفا می کنم و بازه زمانی وقوع اتفاقات مجموعه «جشن سربرون» نیز دوره مشروطه است که مردم علیه وضع موجود قبل از مشروطیت و حضور انگلیسی ها در کشور قیام می کنند.

بازیگر و هنرمند محبوب مراغه ای افزود: در این اثر فاخر دهها تن از بازیگران توانای کشورمان نقش آفرینی می کنند که از آن جمله می توان به «داریوش کاردان» اشاره کرد.

وی بیان کرد: پس از گذشت سه دهه از بازی در مجموعه تلویزیونی «سی و نه» به کارگردانی «داریوش کاردان» این بار افتخار دارم به عنوان همبازی در کنار وی حضور یابم و از تجربیات شان بهره مند شوم.

افتخارزاده گفت: مجموعه تلویزیونی «سی و نه» به کارگردانی « داریوش کاردان» در آن ها سال ها برای بازیگران و همکارانی همچون زنده یاد علی سلیمانی، مهران غفوریان، آرش نوذری، حسین رفیعی، اتابک نادری، کیهان ملکی، فاطمه هاشمی، بیژن بنفشه خواه، حامد عقیلی، رحمان سیفی آزاد، استاد بزرگ «کیومرث مرادی» و اینجانب، دوستان شروعی بود که تا به امروز ادامه دارد.

وی افزود: «داریوش کاردان» کسی است که ما اگر امروز کاردانی را آموخته باشیم از کارگردانی آنان بوده است.

«هادی افتخارزاده» که در زمینه فیلم کوتاه هنرمردی کاربلد به شمار می‌رود، تاکنون در همه نقش‌های آن از جمله تدوینگر، نویسنده، کارگردان و برنامه‌ریز نقش ایفا کرده و از همه مهمتر در زمینه بازیگری خوش درخشیده است.

بازیگر و هنرمند محبوب مراغه ای نخستین فیلم کوتاهش را در سال ۱۳۶۳ به عنوان نویسنده و کارگردان با «خواهی ماند» آغاز کرد و اکنون بیش از ۴۰ مورد فیلم کوتاه در کارنامه کاری وی ثبت شده و جایزه بهترین بازیگر مرد چهل و پنجمین جشنواره فیلم ملل اتریش برای بازی در فیلم کوتاه «گورمردها» بر صفحه افتخاراتش نقش بسته است.

«افتخارزاده» طی هفته‌های اخیر جایزه دوم بازیگری در جشنواره بین‌المللی «ایمجین ایندیا» اسپانیا را با فیلم «زغال» کسب کرد و پیش از این نیز درخشش در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر از جمله ملل اتریش را در کارنامه کاری خود دارد.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.