تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی به منظور مشارکت در تأمین اعتبار توسعه و به‌روزرسانی زیرساخت‌های فنی صدا و سیمای مرکز استان امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،براساس این تفاهم‌نامه که روز یکشنبه امضا شد، مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور بازسازی و HD سازی نودال پخش صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی طی یک سال از محل منابع تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان و منابع داخلی سازمان صداوسیما تأمین خواهد شد.

محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، با قدردانی از خدمات و تلاش‌های صداوسیمای مرکز استان گفت: خوشبختانه با تلاش‌های جدی مدیران این مرکز، تفاهم‌نامه پیشین مبنی بر راه‌اندازی واحد سیار عملیاتی شد و هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 اوافزود: صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی کار‌های ارزنده و فاخری را در موضوعات مختلف ازجمله انتخابات، مبارزه با کرونا و فیلم و سریال‌سازی انجام داده است که جای قدردانی دارد.

او خاطرنشان کرد: این مرکز از نظر نرم‌افزاری توانمندی‌های خوبی دارد، اما از نظر سخت‌افزاری، کمبود‌هایی هست که امیدواریم با اجرای تفاهم‌نامه‌های همکاری، این کمبود‌ها رفع شده و صداوسیما در پیشبرد اهداف توسعه استان موثرتر از قبل ظاهر شود.

این تفاهم‌نامه به امضای محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری سازمان صداوسیما و داود بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.