رییس سازمان صدا و سیما در محل تصویربرداری بخشی از سریال تلویزیونی سلمان فارسی در شهرستان مرزی جلفا حاضر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، علی عسگری رییس سازمان صدا و سیما در این بازدید و گفتگو با سازندگان و عوامل این سریال در جریان آخرین وضعیت تولید آن قرار گرفت.


شاه آبادی معاون سیمای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: آقای میرباقری از مفاخر و چهره‌های بزرگ کشور است که کارگردانی سریال سلمان فارسی را برعهده دارد.


اوبا بیان اینکه پروژه سلمان فارسی یک اثر جهانی است افزود: ما در سیر تحولات جهانی نیازمند اقدامات پیشرو هستیم که برای این کار بزرگان این عرصه کمک می‌کنند.


او افزود: در تحولات جهانی سریال سازی دارای شئون مختلف است و این اثر می‌تواند سریال‌سازی را متحول و یک الگوی عالی معرفی کند.


داوود میرباقری کارگردان سریال سلمان فارسی نیز با اشاره به روند مناسب تولید این سریال گفت: امیدواریم تا پایان امسال بخش قابل توجهی از فصل میانی اثر را تمام کنیم.


اوبا بیان اینکه فصل میانی سریال سلمان فارسی از پیچیدگی‌هایی برخوردار است افزود: هر بخش از تصویربرداری این سریال در یک جغرافیا و فضای خاصی اتفاق می‌افتد و ما تقریبا از جنوب تا شمال و شمالغربی و شمال شرقی کشور رفتیم.


او اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های سریال این است در اصول اولیه، طراحی و اجرا دقت شده است و در فصل‌هایی که منطقی بوده و می‌توانستیم از بازیگر خارجی از کشور‌های مختلف استفاده کردیم.


طاهری تهیه کننده سریال سلمان فارسی هم گفت: تاکنون بیش از ۲۵ درصد این سریال فیلمبرداری شده است و با وجود کرونا تعهد داریم که سر موقع تحویل بدهیم.


او ادامه داد: در طول پروژه و قسمت پیش‌تولید حدود ۲۰ هزار نفر عوامل تئاتری ثبت نام کرده بودند که با ۶ هزار نفر از آن‌ها گفتگو انجام شد و حدود ۴۰ بازیگر از کشور‌های یونان، مراکش، تونس، لبنان، سوریه و ارمنستان در این سریال حضور دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.