سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران درباره آخرین شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

عباس آقاکوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران جانباز و معلول اظهار کرد: برگزاری چنین مراسم‌هایی بسیار مفید است و می‌تواند باعث شود که ورزشکاران در مسابقات با تعصب و با غیرت دو چندان برای کشورمان حاضر شوند و برای ایران افتخار کسب کنند.

او ادامه داد: انجام چنین مراسم‌هایی حتی در جریان برگزاری اردو‌های ملی می‌تواند باعث شود که ورزشکاران با روحیه بهتری در مسابقات شرکت کنند. این مراسم‌ها باید تکرار شوند.

آقاکوچکی درباره تبعیض هایی که گاهی اوقات مدیران ورزش کشور میان ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی قائل می‌شوند، گفت: جایگاه بچه‌های المپیک و پارالمپیک یکسان است و به هیچ وجه نباید چه از نظر مادی و چه از نظر معنوی میان ورزشکاران تفاوتی قائل شوند. باید به ورزشکاران پارالمپیکی توجه بیشتری شود، اما اگر ناراحتی وجود دارد باید آن را برطرف کرد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران درباره شرایط این تیم در مسابقات پارالمپیک توکیو گفت: کرونا شرایط را برای ما سخت کرده است. قبل از اعزام به توکیو بهترین بازیکن خود را به دلیل کرونا از دست دادیم. روز قبل از مسابقه اول هم یکی دیگر از بازیکنان را از دست دادیم و مجبور شدیم از لحاظ تاکتیکی بعضی مسائل را در تیم تغییر دهیم.

او ادامه داد: با تمام این مسائل توانستیم شرایط تیم را برگردانیم و ۵ بازی بسیار خوب را انجام دهیم. تیم ما هر مسابقه پیشرفت کرد و سطح خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

او افزود: ما نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و اگر در گروه دیگری بودیم قطعا به جمع ۸ تیم نهایی صعود و جایگاه بهتری کسب می‌کردیم. اکنون  با همین جوانانی که داریم باید تمرینات خود را آغاز کنیم و زمان را برای مسابقات آینده از دست ندهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار