سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان گفت: دیدار امروز مصاف تیم باتجربه با تیمی جوان و جویای‌نام بود که شناخت خوبی از یکدیگر داشتند و در نهایت به‌کام ما تمام شد.

مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پس از پیروزی تیمش در شهرآورد اصفهان برابر سپاهان‌نوین گفت: در این دوره از رقابت‌ها بعضی از بازیکنانمان به‌دلیل اردو‌های تیم‌ملی خسته هستند، در هفته‌هایی که بازیکنان ملی‌پوش برگشته‌اند نکات مهم را به آن‌ها گوشزد کردیم و به‌دلیل هماهنگی موردنیاز بین بازیکنان فشار زیادی به آن‌ها آوردیم.

او درخصوص پیروزی امروز سپاهان افزود: این دیدار یک مسابقه خانوادگی بود، مصاف تیم باتجربه با تیمی جوان و جویای‌نام که شناخت خوبی از یکدیگر داشتند و دستمان از لحاظ تاکتیکی برای هم رو بود.

سرمربی تیم هندبال سپاهان در ادامه خاطرنشان کرد: باتوجه به تجربه و توانایی بازیکنانمان انتظارمان از بچه‌ها چیزی جز پیروزی نبود، در دقایق ابتدایی سوار بر بازی بودیم و توانستیم با بیشتر کردن اختلاف امتیاز، پیروز از زمین مسابقه خارج شویم.

رحیمی‌زاده در پایان با اشاره به دیدار هفته‌آینده سپاهان اظهار کرد: پاس نزاجای قم تیم خوب، جوان و برای ما قابل احترام است، بازی با این تیم مانند دیگر بازی‌ها سخت و حساس است چرا که تمامی تیم‌های لیگ‌برتری شایسته هستند، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و امیدوارم با اعمال مسائل تاکتیکی برنده بازی آینده هم باشیم.

در ادامه مرحله دوم از دور رفت لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، عصر امروز در خانه هندبال مجموعه فدراسیون هندبال تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در برابر سپاهان نوین با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی دست یافت.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.