رییس فدراسیون پزشكی ورزشی كشور با اشاره به اینكه تجویز، توصیه و فروش هرگونه مكمل غذایی از سوی باشگاه های ورزشی ممنوع است، گفت: استفاده ورزشكاران از مكمل های غذایی غیرمجاز پیگیرد قانونی خواهد داشت

 

به گزار ش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛'لطفعلی پوركاظمی' روز چهارشنبه در مراسم انتخاب رییس هیات پزشكی ورزشی استان كهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اكنون این فدراسیون تنها 27 مورد مكمل غذایی را برای ورزشكاران ملی پوش در مسابقات بین المللی و المپیك 2012 لندن تایید كرده است.

وی، بالاترین و مهمترین شاخص ارزشیابی در مجموعه باشگاه ها و هیات های ورزشی را صدور بیمه ورزشی برای ورزشكاران دانست و بیان كرد: هیات های پزشكی ورزشی هر استان می بایست به طور مكرر از باشگاه ها و هیات های مختلف ورزشی خود بازدید داشته باشند.

پوركاظمی اظهار داشت: هم اكنون 5/2 میلیون ورزشكار ساماندهی شده در كشور زیرپوشش بیمه ورزشی هستند كه سالانه افزون بر 25 تا 30 هزار نفر از این تعداد از خدمات بیمه ورزشی بهره مند می شوند.

مدیركل ورزش و جوانان استان كهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم، گفت: هم اكنون 26 هزار ورزشكار ساماندهی شده در این استان زیرپوشش بیمه ورزشی هستند.

'محمد شفیعی'، با بیان اینكه از ابتدای سال جاری تاكنون بیش از 82 ورزشكار مصدوم و آسیب دیده در كهگیلویه و بویراحمد از خدمات بیمه ورزشی استفاده كرده اند، عنوان كرد: تا پایان امسال تعداد ورزشكاران ساماندهی شده و دارای كارت بیمه ورزشی این استان به حدود 30 هزار نفر خواهد رسید./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.