رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۶ هزار و ۳۶۳ فقره بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی صورت گرفته است.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون با تشدید بازرسی‌ها و اجرای طرح نظارتی پایش بازار ویژه ایام شیوع کرونا، ۶ هزار و ۳۶۳ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی این شهرستان انجام شده است.

جهین افزود: در قالب این تعداد بازرسی ۵۵۹ پرونده تخلف با موضوع تهدید سلامت مردم، گران فروشی، احتکار و دیگر موارد در گشت‌های مشترک بازرسان این سازمان، اصناف و دیگر ارگان‌های مربوطه در این شهرستان تشکیل شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: در این رابطه اصناف متخلف به بیش از ۶۸ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال جریمه محکوم و به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند و طرح تشدید نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه ایام شیوع بیماری کووید ۱۹ همچنان با در عرصه بازار این شهرستان ادامه دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اذعان کرد: پرونده تخلف‌های صنفی پس از تنظیم به تعزیرات حکومتی ارسال و در صورت استمرار تخلف با همکاری مراجع دیگر اقدام به پلمب این واحد‌ها می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل کم فروشی، گران فروشی، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی آن را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اطلاع دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.