معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری مهاباد گفت: شهروندان برای مبارزه با پدیده گران فروشی هرگونه تخلف صنفی را از طریق سامانه ۱۲۴ باید گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، خشایار صنعتی معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری مهاباد در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان، اظهار کرد: گلایه‌های زیادی از طرف شهروندان نسبت به پدیده گران فروشی و چند نرخی بودن قیمت کالا‌ها در سطح این شهرستان گزارش شده که باید از طرف اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف پیگیری انجام شود.

صنعتی با بیان اینکه شهروندان در رابطه با پدیده گران فروشی آن را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند، افزود: پیگیری و بازخورد گزارش مردمی باید ملموس و به مردم گزارش شود تا اعتماد دوباره آن‌ها نسبت به اعمال قانون و دفاع از حقوق مصرف کننده به شهروندان القا شود.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری مهاباد همچنین با انتقاد از ضعف مدیران و رئیس اتحادیه امور صنفی در نظارت و بازرسی بر نحوه عملکرد خدمات صنوف خود، اضافه کرد: برای ساماندهی این شرایط مجمع امور صنفی باید کمک حال اداره صنعت، معدن و تجارت باشد.

صنعتی با اشاره به تامین گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد مورد نیاز مردم نیز گفت: جهادکشاورزی کمبود فرآورده‌های پروتئینی در سطح شهرستان را گزارش و تمهیدات لازم را برای اخذ سهمیه به ویژه در بخش گوشت قرمز منجمد انجام دهد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.