معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران مهاباد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در این شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ منوچهر مودبی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کسب و کار شهروندان تاکنون، بیش از ۲۰ هزار بسته مواد غذایی و بهداشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

مودبی افزود: این بسته‌ها شامل اقلام اساسی نظیر گوشت، روغن، برنج، ماکارونی و ماسک بهداشتی به ارزش هر بسته، ۲ تا سه میلیون ریال بوده است.

این مقام نظامی اضافه کرد: همچنین در هفته دفاع مقدس امسال نیز ۳۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر توزیع می‌شود.

وی اذعان کرد: مسئولان و خیران این شهرستان باید به فکر جبران ضرر‌های اقتصادی خانوار‌های بی‌بضاعت به علت تعطیلی روز‌های اخیر باشند و گوشه‌ای از ارزاق سفره شهروندان کم درآمد را تامین کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران مهاباد خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا و دستور ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی بازار بسیاری از اقشار کم‌درآمد جامعه از جمله کارگران، دستفروشان و افراد روز مزد دچار مشکل مالی شده‌اند که بر این اساس اقدام خیرخواهانه خیران در این روز‌ها قابل ستایش است.

پنج‌هزار و ۲۴۰ خانوار مهابادی هم‌اکنون با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از این تعداد، هزار و ۵۰ دانش‌آموز، ۷۳۱ ایتام و محسنین و ۱۱۰ نفر دانشجو هستند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.