نخستین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستایی نهاوند با نام شهدای روستای زرامین سفلی نهاوند به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، درمراسمی نخستین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستایی نهاوند با نام شهدای روستای زرامین سفلی نهاوند با ۸میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان نهاوند در مراسم بهره برداری از این زمین چمن گفت:طرح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهدای روستای زرامین سفلی به عنوان نخستین زمین چمن مینی فوتبال در شهرستان نهاوند توسط اداره کل ورزش و جوانان در زمینی به مساحت ۱۱۵۲ متر مربع با ابعاد ۴۰ در ۲۰ از محل اعتبارات ملی_بنیاد مستضعفان در سال ۹۶ شروع شده که امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

پیش از افتتاح چمن مصنوعی مینی فوتبال شهدای روستای زرامین سفلی مسئولان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در گلزار شهدا با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای این روستا ادای احترام کردند.

مهندس علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مراسم افتتاحیه زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای زرامین سفلی اظهار داشت: بیشتر مدیران به خواسته‌های مردم روستا‌ها به ویژه روستای زرامین که به عنوان نماد ایثار و شهادت شناخته می‌شود توجه ویژه‌ای دارند.

او گزارشی از علمکردی یکساله حضورش را در مجلس ارائه کرد و افزود: بنده به عنوان خدمتگزار مردم شریف این روستا از ابتدا به دنبال پیگیری‌های امکانات شهرستان به خصوص جاده زرامین_برزول، ساخت یک میدان در ورودی روستای زرامین با نماد شهدا و احداث زمین چمن مصنوعی بوده ام که خوشبختانه امروز یکی از این اهداف تحقق یافت.

شهبازی از ساخت زمین چمن مصنوعی در مراکز بخش‌های مرکزی، خزل، گیان و زرین دشت و پنج روستای دیگر شهرستان خبر داد و افزود: از سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان دعوت کردم که سفری مختص شهرستان نهاوند با توجه به ظرفیت‌های موجود و رفع مشکلات و موانع در این حوزه داشته باشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.