رئیس‌جمهور پیشین آمریکا با اشاره به بحران مهاجران غیرقانونی در این کشور، اعلام کرد آمریکا در حال تبدیل شدن به یک فاضلاب انسانی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، با انتشار بیانیه‌ای به هجوم مهاجران غیرقانونی به آمریکا واکنش نشان داد و اعلام کرد که این کشور در حال تبدیل شدن به یک فاضلاب انسانی است.

ترامپ در این بیانه گفت: «در حال حاضر بیشترین تعداد مهاجران غیرقانونی در تاریخ آمریکا را شاهد هستیم، آن‌ها بدون کنترل و به آمریکا سرازیر می‌شوند.»

او در ادامه افزود: «موقعیت کنونی را نباید بحران بنامیم بلکه باید بحرانِ بحران‌ها بدانیم. آمریکا در حال تبدیل شدن به یک فاضلاب انسانی است.»

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در ادامه با بیان آنکه اغلب این مهاجران را قاتلان، دلالانِ مواد مخدر و مجرمان تشکیل می‌دهند، افزود: «مردم بی‌شماری از هائیتی آمده‌اند، بسیاری دیگر نیز از کشور‌های آفریقایی یا حتی آمریکای جنوبی آمدند.»

پیش از این «جیم جردن» نماینده جمهوری‌خواه آمریکا، در سخنانی از اوضاع آشفته در مرز‌های جنوبی کشورش انتقاد کرد و آن را یک «بحران» خواند.

مقام‌های جمهور‌ی‌خواه پس از روی کار آمدن «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، او را مقصر فشار بیش از حد بر سامانه‌های مهاجرتی می‌دانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار