انتقاد نماینده جمهوری خواه از بحران مرزی آمریکا

جیم جردن در سخنانی از بحران رخ داده در مرز‌های جنوب آمریکا انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «جی جردن» نماینده جمهوری خواه آمریکا در سخنانی از اوضاع آشفته در مرز‌های جنوبی کشورش انتقاد کرد و آن را یک «بحران» خواند.

او در سخنانی در مجلس نمایندگان آمریکا گفت: بحرانی در مرز‌های جنوبی ما وجود دارد و در واقع من نمی‌دانم که اصلا می‌توانیم بگوییم ما هنوز مرز داریم یا خیر.

جیم جردن که از سال ۲۰۰۶ نماینده اوهایوست و از طرفداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا محسوب می‌شود، در ادامه انتقاد‌های خود نسبت به بحران مرزی ناشی از مهاجرت‌های غیرقانونی گفت: ماه مارس ما بالاترین میزان رویارویی نیرو‌ها (در مرزها) تا ماه آوریل را داشتیم. ماه آوریل تا ماه مه نیز رکورد داشتیم؛ ماه مه یک رکورد تا ماه ژوئن و ماه ژوئن تا ژوئیه نیز بالاترین رکورد را داشتیم که طی ان ۲۱۲ هزار نیرو (در مرزها) مستقر شدند و تخمین من این است که ماه اوت تعداد بیشتر هم بوده است.

او سپس در انتقاد از رویکرد دموکرات‌ها در باره بحران مرزی ناشی از این مهاجرت‌ها گفت: خب حال تمرکز دموکرات‌ها در این قانونگذاری چیست؟ فراهم آوردن عفو برای هشت میلیون مهاجر غیر قانونی که ۳.۵ تریلیون دلار هزینه در بر دارد.

گفتنی است مقامات جمهوری‌خواه پس از روی کار آمدن بایدن، او را مقصر فشار بیش از حد بر سامانه‌های مهاجرتی و تصمیماتی معرفی می‌کنند که به گفته آن‌ها باعث افزایش مهاجران غیرقانونی از مرز‌های جنوبی و به ویژه مرکز مکزیک شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار