سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ نفر از هم استانی‌ها جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:با جان باختن ۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان همدان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۷۹۲ مورد رسید.

او ادامه داد: همچنین با شناسایی ۳۵۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۷ هزار و ۳۸ و بیماران سرپایی مثبت به ۸۲ هزار و ۹۷۸ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۲۳۹ مورد بود که ۱۹۳ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری هستند.

محمد طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستریاز ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۳۷۸، بهار یک هزار و ۳۷۹، تویسرکان یک هزار و ۴۱۶، رزن یک هزار و ۷۳، درگزین ۳۵۸، فامنین ۳۸۱ و کبودراهنگ یک هزار و ۳۷۱ نفر است.

او گفت: همچنین تاکنون پنج هزار و ۱۲۷ نفر در ملایر، سه هزار و ۴۲۶ نفر در نهاوند و ۱۰ هزار و ۵۴۴ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

 از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، چهار شهرستان ملایر، اسدآباد، تویسرکان و فامنین در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان نیز در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.