سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر از هم استانی‌ها جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند.

دکتر محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بیان کرد: با شناسایی ۶۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۶ هزار و ۸۵۳ و بیماران سرپایی مثبت به ۸۲ هزار و ۳۱۱ نفر رسید.

او افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها دراین استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۲۲۱ مورد بود که ۲۴۳ نفر از مراجعان در بخش عادی بستری شدند.

طاهری اظهار داشت: ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۶۰ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

او با اشاره به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان اضافه کرد: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۳۶۸، بهار یک هزار و ۳۶۶، تویسرکان یک هزار و ۴۱۰، رزن یک هزار و ۶۳، درگزین ۳۵۱، فامنین ۳۸۱ و کبودراهنگ یک هزار و ۳۶۸ نفر است.

طاهری گفت: پنج هزار و ۱۰۸ نفر در ملایر، سه هزار و ۳۸۶ نفر در نهاوند و ۱۰ هزار و ۴۷۱ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.