نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده راه اندازی رشته علوم پزشکی در دانشگاه آزاد همدان تکمیل و در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در ستاد مقابله با ویروس کرونا استان همدان که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، بیان کرد: همچنین یک بیمارستان با محوریت دانشگاه آزاد نیز در همدان ساخته و راه اندازی می‌شود.

او افزود: همدان در حوزه بهداشت و درمان به علت کسب رتبه‌های برتر در منطقه مطرح و جایگاه ممتازی دارد و هم اینک از هر ۱۰۰ بیمار مراجعه کننده به بیمارستان‌های این استان ۵۰ نفر غیربومی (ساکن دیگر استان‌ها و خارج از کشور) هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، کلنگ زنی بیمارستان یک هزار تختخوابی، آغاز مرحله دوم بیمارستان جامع سرطان و تکمیل بیمارستان ۳۳۰ تختخوابی اکباتان و تجهیز بسیاری از بیمارستان‌ها از جمله دریافت ۱۳۰ دستگاه دیالیز در دوران کرونا را از جمله اقدام‌های عمرانی ارزشمند حوزه بهداشت و درمان استان همدان عنوان کرد.

حاجی بابایی اظهار داشت: برداشته شدن محدودیت سنی برای واکسیناسیون افراد در استان همدان کار مبارکی است که حاصل اقدامات موثر انجام شده است.

نماینده همدان و فامنین در خانه ملت، مظلوم‌ترین افراد شاغل در دانشگاه علوم پزشکی را نیرو‌های قراردادی و شرکتی دانست که در جریان شیوع کرونا جهادی فعالیت کردند و خواستار تعیین تکلیف و ساماندهی وضعیت این نیرو‌ها شد.

نماینده دیگر همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اگر زودتر از نیرو‌های جهادی برای مهار ویروس کرونا استفاده می‌شد امروز شاهد موفقیت‌های بیشتر استان در این عرصه بودیم.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.