پرتو آذر: با هزینه شخصی در مسابقات جهانی شرکت کردم

دوچرخه سوار بانوی کشورمان گفت: امیدوارم در بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی را کسب کنم.

فرانک پرتو آذر، دوچرخه سوار کوهستان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرکت کردن در مسابقات جهانی اظهار کرد: من تنها دوچرخه سوار ایرانی حاضر در مسابقات کاپ جهانی بودم و در مسابقات ایتالیا جایگاه پنجاه و سوم را به دست آوردم و نسبت به مسابقات قبلی در مدت زمان بهتری مسیر را پیمودم و همچنین جایگاه بهتری را نیز کسب کردم . من در مسابقات جهانی سوئیس که در ۵ روز انجام شد، در مرحله همراه با یک دوچرخه سواری سوئیسی به صورت تیمی شرکت کردم و در مرحله اول مقام دوم و در مرحله دوم جایگاه سوم را کسب کردیم، اما به خاطر سرما خوردگی  ترجیح دادم در روز آخر مسابقات شرکت نکنم تا برای مسابقات قهرمانی جهان آمادگی خوبی داشته باشم.  

او ادامه داد: همچنین من در مسابقات کراس کانتری سوئیس نیز شرکت کردم و مقام شصت و سوم را کسب کردم و به خاطر امکانات کم این نتیجه حاصل شد، اما با این وجود از کسب این  نتیجه راضی هستم و مطمئنم که با داشتن امکانات بیشتر نتیجه بهتری را می‌توانستم به دست بیاورم.

پرتو آذر درباره شرکت کردن در مسابقات جهانی  المنیتور گفت: یک ماه و نیم پیش از سوی کمیته برگزاری مسابقات المنیتور برای من دعوت نامه ارسال شد و من برای اولین در این مسابقات شرکت کردم و این رقابت تجربه بسیار خوبی برای من در پی داشت  و خدا را شکر می‌کنم که با توجه به نداشتن امکانات خوب و تجربه کافی در مسابقات  المنیتور مقام پنجم را کسب کردم. همچنین من اولین دوچرخه سوار ایرانی در بین آقایان و بانوان بودم که تاکنون در مسابقات المنیتور شرکت کرده است.

با هزینه شخصی در مسابقات جهانی دوچرخه سواری شرکت کردم

او در  خصوص همراهی نکردن مربی اش در این رقابت‌ها بیان کرد: من در این مسابقات تنها شرکت کردم چرا که من مربی شخصی دارم و با توجه به هزینه‌های بالا ایشان نتوانست همراه من در این مسابقات حضور داشته باشد. من با هزینه‌های شخصی در این مسابقات شرکت کردم و فدراسیون دوچرخه سواری  قول داده است که در این خصوص به من کمک مالی کند و از ساکی نایب رئیس بانوان فدراسیون دوچرخه سواری به خاطر حمایت هایشان از من تشکر می‌کنم.

بانوان دوچرخه سوار نیاز به حمایت بیشتری دارند

پرتو آذر در خصوص مسابقات پیش رو  دوچرخه سواری کوهستان اشاره کرد: پس از حضور در مسابقات سطح بالای جهانی  تا مدتی استراحت می‌کنم تا خودم را برای بازی‌های آسیایی سال آینده آماده کنم. اگر فدراسیون دوچرخه سواری حمایت بیشتری از دوچرخه سواری بانوان انجام دهد، مطمئنا دوچرخه سواران بانوی کشورمان نتایج بهتری را در مسابقات بین المللی کسب خواهند کرد. من به عنوان یکی از دوچرخه سوار پیشتاز بانوان تاکنون نتایج خوبی را در مسابقات آسیایی و جهانی کسب کرده ام و در صورت داشتن امکانات بیشتر این نتایج بهتر نیز خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار