دوچرخه سواران کشورمان به دلیل صادر نشدن به موقع روادید از حضور در مسابقات جهانی بلژیک بازماندند.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مدیران فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص صادر نشدن روادید دوچرخه سواران کشورمان برای اعزام به مسابقات جهانی بلژیک اظهار کرد: سفارت بلژیک در تهران به دلیل دستور العمل‌های سختگیرانه در خصوص شیوه نامه‌های بهداشتی ویروس کرونا در این کشور روادید دوچرخه سواران را صادر نکرد. همچنین تعلل سفارت بلژیک و شرکتی که در خصوص صدور روادید با این سفارت همکاری می‌کرد نیز باعث صادر نشدن روادید شد.

او درباره اینکه آیا فدراسیون در خصوص صادر نشدن روادید تعلل کرده است، گفت: فدراسیون دوچرخه سواری به موقع برای صدور روادید به سفارت بلژیک مراجعه کرد، اما متاسفانه روادید به موقع صادر نشد و دوچرخه سواران کشورمان از اعزام به مسابقات جهانی دوچرخه سواری بازماندند.

همچنین سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره تعلل و کم کارى سفارت بلژیک در عدم صدور ویزاى دوچرخه سواران ایرانى براى شرکت در مسابقات جهانى بلژیک، گفت: توصیه همیشگى ما به فدراسیون‌ها این بود که نه فقط زمانى که به مشکلى بر می‌خورند به وزارت خارجه مراجعه کنند، بلکه در ابتدا باید با وزارت خارجه هماهنگ باشند، سفارت بلژیک تاکنون در خصوص مراودات عادی همکارى هاى خوبى داشته است، اما این موضوع را بررسى مى کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار