خلیلیان گفت: دستگاه‌های اجرایی لازم است بساط مراسم‌های نمایشی همچون کلنگ‌زنی‌ها و روبان قیچی‌کردن‌ها را جمع کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان گفت: دستگاه‌های اجرایی لازم است بساط مراسم‌های نمایشی همچون کلنگ‌زنی‌ها و روبان قیچی‌کردن‌ها را جمع کنند.

او بیان داشت: روابط عمومی ادارات از ساختن کلیپ‌هایی که دردی از مردم دوا نمی‌کند خودداری کنند و اگر یک کار و خدمتی در قالب یک پروژه به سرانجام رسید مردمی که از آن منتفع می‌شوند به خوبی خدمت صورت را لمس خواهند کرد و از بانیان و عوامل آن پروژه قدردانی می‌کنند.

خلیلیان افزود: در مرحله به بهره‌برداری رسیدن و منتفع شدن مردم از یک پروژه کلیپ و گزارش کار ساخته و منتشر شود و به عموم مردم اطلاع رسانی شود؛ کلیپ عملکرد دستگاه نیز حاوی خدمات و اقدامات صورت گرفته باشد نه اینکه صرفا برای نمایش و تبلیغ چهره اشخاص کلیپ تهیه شود.

 استاندار خوزستان ادامه داد: این موضوع را از باب تذکر به همه دستگاه‌ها از جمله خود استانداری گفتم و در گزارش و اطلاع رسانی خدمات به مردم باید از شو‌های تبلیغاتی پرهیز کرد و به جای آن خدمات صورت گرفته را به مردم معرفی نمود و برای توسعه بایستی مسائل و مشکلات هر شهرستان پروژه به پروژه مورد بررسی قرار گیرد و موانع اجرایی شدن آن برطرف شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: امروز پروژه‌های مرتبط با مسکن مهر همچنین طرح‌های تولید فولاد و ورق‌های فولادی و پروژه‌های آب فاضلاب و شبکه‌های فرسوده و عواملی که مربوط به توسعه کشاورزی است در شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر مورد بررسی قرار گرفت و برخی موارد به جمع‌بندی رسید و قرار شد تا ۲۰ روز آینده به اتمام برسد و سایر طرح‌ها زمانبندی شد که تا یک سال آینده اجرایی شود.

او ادامه داد: بخشی از مسکن مهر در شهرستان رامشیر مشکل فاضلاب داشت که قرار شد شرکت آبفا آن را در بیست روز آینده برطرف کند و در اختیار متقاضیان این واحد‌های مسکونی جهت استقرار و سکونت آن‌ها قرار دهد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
آفرین به استاندار جدید