معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان سمنان گفت: بیش از ۹ هزار تن کالا‌های اساسی مانند قند، برنج، شکر و روغن به قیمت تصویب شده در ستاد تنظیم بازار از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون در استان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا مداح معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان سمنان در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان گفت: برای تنظیم و مدیریت بازار در شرایط شیوع کرونا، در نیمه نخست امسال بیش از ۹ هزار تن انواع کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی در سراسر استان توزیع شد.

او با اشاره به گستردگی تقاضای کالا‌های اساسی در روز‌های کرونایی، خاطرنشان کرد: برای پاسخگویی به تقاضای مردم استان سمنان ۲ هزار و ۴۸۱ تن روغن و ۵۲ تن گوشت قرمز منجمد از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون در استان عرضه شده است.

مداح اظهار داشت: از ابتدای فروردین امسال تا کنون، یکهزار و ۸۴۰ تن برنج، سه هزار و ۲۳۶ تن شکر و یکهزار و ۷۳۸ تن قند به منظور رفع نیاز مردم استان سمنان به کالا‌های اساسی در سراسر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عرضه کالا‌های اساسی استان توزیع شد.

او اضافه کرد: توزیع این مقدار کالا‌های اساسی برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها و تنظیم بازار روزانه در استان سمنان درنظرگرفته شد.

او یادآور شد: روزانه به طور متوسط بیش از ۵۰ تن گوشت مرغ گرم در استان سمنان به منظور رفع نیاز شهروندان توزیع می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: برنامه تنظیم بازار و توزیع کالا‌های اساسی در سراسر استان ادامه دارد و با توجه به شیوع ویروس کرونا توزیع اقلام ضروری در استان متوقف نشده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.