مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۲ هزار و ۴۰۰ مأموریت از سوی ۷ مرکز اورژانس بیمارستانی در شهرستان صورت گرفته است.

کرامت جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک روز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ و با حضور در پایگاه‌های مرکزی و جاده‌ای فوریت‌های پزشکی گفت: تلاشگران این عرصه از اولین کسانی هستند که مردم در زمان وقوع حوادث و یا بروز بیماری‌ها با این زحمتکشان تماس و درخواست کمک و خدمات سلامت می‌نمایند و جهادگران این عرصه نیز، بلافاصله بر بالین بیماران و مصدومین حاضر شده و مراقبت و ارتقای سلامت جسمی و روانی آن‌ها را بر عهده می‌گیرند که این نشان دهنده اهمیت خدمات ارزشمند شغلی‌ آنان است.

او افزود: امروزه با افزایش شیوع بیماری کرونا،  حوادث طبیعی و غیرطبیعی  در ۲ سال اخیر، نقش اورژانس و مدیریت حوادث پیش بیمارستانی و به طبع آن خدمات شایسته و بدون شائبه این عزیزان در طول شبانه روز و در شرایط و محیط‌های مختلف بیش از هر زمان دیگری هویدا بوده که این تلاش‌ها مایه آرامش و دلگرمی مردم عزیزمان است.

جاودان زاده اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون  ۲ هزار و ۴۰۰ مأموریت از سوی ۷ مرکز اورژانس بیمارستانی باغملک صورت گرفته است که از این تعداد، ۸۶۸ مأموریت مربوط به تصادفات رانندگی، یک هزار و۴۰۰ مأموریت مربوط به بیماران غیر تصادفی و مابقی ماموریت‌ها به کمک به اعزام‌های بین بیمارستانی شهرستان اختصاص داشته است.

انجام ۲ هزار و ۴۰۰ مأموریت از سوی ۷ مرکز اورژانس بیمارستانی در باغملک

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی همکاران، قول مساعدت و همکاری تا رفع مشکلات کارکنان اورژانس را داد و بیان کرد: از مردم می‌خواهیم جهت تزریق واکسن کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند، زیرا واکسیناسیون جامعه کمک بسزایی در مهار و جلوگیری این ویروس خواهد کرد و نیرو‌های درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی درگیر با این بیماری هم می‌توانند انرژی خود را صرف دیگر اتفاقات و حوادث موجود کنند.

در پایان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، با تقدیم لوح تقدیر و گل  به کارکنان این مجموعه از زحمات  آن‌ها تقدیر و تشکر نمود.

انجام ۲ هزار و ۴۰۰ مأموریت از سوی ۷ مرکز اورژانس بیمارستانی در باغملک

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.