در ۶ ماهه نخست امسال، ۴۰ پروانه ایجادی سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدکاظم منزوی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، سرعت سرمایه‌گذاری در استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۸ درصد رشد کرده است.

او افزود: سرعت سرمایه‌گذاری در استان به این صورت بوده است که واحد‌هایی که جواز تاسیس دریافت کردند در مقایسه با سال‌های گذشته یک سال زودتر به بهره‌برداری رسیده‌اند.


بیشتر بخوانید


منزوی، از صدور ۴۰ پروانه ایجادی سرمایه‌گذاری در استان در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: پروانه ایجادی برای واحد‌های است که برای نخستین بار وارد مرحله اجرا می‌شوند و به بهره‌برداری می‌رسند که در مدت مشابه سال گذشته ۲۷ پروانه صادر شده بود.

او از کاهش ۲۲ درصدی صدور پروانه بهره‌برداری برای توسعه واحد‌های صنعتی استان در این مدت خبر داد و افزود: پروانه‌های توسعه برای واحد‌هایی است که قصد توسعه فعالیت‌های تولیدی خود را دارند که به سبب تکانه‌های اقتصادی در سال جاری این مهم چندان با استقبال واحد‌های تولیدی استان همراه نشده است.

منزوی از رفع دغدغه استان برای تامین مواد اولیه واحد‌های تولیدی خبر داد و ادامه داد: واحد‌های تولیدی استان با ثبت سفارش خود در بورس میزان مواد اولیه موردنیاز خود را سفارش دادند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار