هاشمی گفت: فضاسازی شهری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان حمیدیه باید در دستورکار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

شاهین هاشمی، فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و سالروز ۹ مهر ۵۹ به عنوان روز حمیدیه با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و مصوبه‌هایی در دستورکار قرار گرفت.

او با بیان اینکه ۸ سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و سال‌های دفاع مقدس هیچگاه از ذهن تاریخ پاک نمی‌شود، افزود: به همین مناسبت باید با آذین بندی، فضاسازی شهری و نصب بنر در بیلبور‌های ورودی شهر از سوی شهرداری و سپاه ناحیه، حال و هوای شهر رنگ و بوی دفاع مقدس بگیرد.

هاشمی با تاکید بر آذین بندی و نصب بنر بر سر درِ اداره‌های شهرستان بیان داشت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، عمرانی و تبلیغی به همین مناسبت در دستورکار است، ضمن اینکه از پیشکسوتان دفاع مقدس جبهه و جنگ و محور مقاومت در اولین روز آغاز هفته دفاع مقدس از طرف سپاه ناحیه حمیدیه تجلیل خواهد شد.

این مقام مسئول درخصوص برنامه ریزی‌ها برای برگزاری مراسم باشکوه ۹ مهر ۵۹، روز حمیدیه گفت: باتوجه به اولین شکست دشمن بعثی در این روز و در این شهرستان، این مناسبت گرانقدر باید نهادینه و در تقویم کشور ثبت شده و دستاورد‌های انقلاب و هفته دفاع مقدس و ۹ مهر ۵۹ برای نسل جوانان و آینده تبیین شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.