رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: بیش از ۵۳ هزار و ۹۵۰ تماس تلفنی در شش ماهه نخست امسال با اورژانس این دانشگاه داشته اند.

محمد جواد امیری رئیس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: روزانه بیش از ۳۰۰ تماس با اورژانس گرفته می‌شود که از این میان ۶۰ تماس منجر به اعزام آمبولانس به محل‌های فوریت می‌گردد.

او افزود: پرسنل فوریت‌های پزشکی بعنوان خط مقدم درمان در پاندمی کرونا قدم‌های بزرگی را برداشته اند که تنها در ۶ ماهه نخست امسال نزدیک به ۵۴۰۰ ماموریت کرونایی توسط پایگاه‌های شهری و جاده‌ای اورژانس مدیریت شده است و در امر واکسیانسیون با اجرای طرح ضربتی به یاری همکاران این حوزه شتافتند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ادامه داد:  با تلاش مضاعف تمامی همکاران در این مجموعه، بسیج شده ایم تا پایان امسال و در راستای ارائه خدمات بهتر به همشهریان نزدیک به ۵ پایگاه جدید در مناطق تربت حیدریه، زاوه و مه ولات راه اندازی نماییم و تعدادکل پایگاه‌های شهری، جاده‌ای را به ۲۱ برسانیم.

انتهای پیام//ا.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.