خودآموز با اشاره به برگزاری همایش تئاتر خیابانی ویژه هفته دفاع مقدس و در راستای کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام، گفت: آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این همایش ۲۸ شهریور ماه سال جاری خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،عمران خودآموز  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: این همایش به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و انجمن هنر‌های نمایشی شعبه ایلام با حمایت کمیته فرهنگی و تولیدات هنری کنگره ۳ هزار شهید استان ایلام برگزار می‌شود.

خودآموز با اشاره به اینکه همایش تئاتر خیابانی ویژه هفته دفاع مقدس در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای کنگره ملی سه هزار شهید استان با حضور هنرمندان و دست اندرکاران تئاتر خیابانی استان برگزار می‌شود، بیان کرد: هنرمندان و فعالان رشته تئاتر خیاباتی در استان می‌توانند آثار و تولیدات خود را در بازه زمانی سال ۹۹ تا ۱۴۰۰ را به این همایش ارسال کنند.

او اظهار کرد: آثار ارسالی باید با موضوع زندگی و سیره شهدا و سرداران استان ایلام، دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مدافعین حرم و موضوعات عاشورایی باشد و علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده نمایش با کیفیت صدا و تصویر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورات ستاد ملی کرونا ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه تاریخ برگزاری همایش در طول هفته دفاع مقدس در سطح استان ایلام است، عنوان کرد: آخرین مهلت ارسال اثر ۲۸شهریور ماه، اعلام آثار پذیرفته شده ۲۹ شهریور ماه و شروع همایش ۳۱شهریور لغایت ۶مهر سال جاری خواهد بود.

خودآموز اضافه کرد: هنرمندان و علاقه‌مندان به شرکت در این همایش و ارسال اثر می‌توانند به آدرس ایلام، مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی، دفتر انجمن نمایش استان مراجعه و با با شماره تماس مسئول دبیرخانه ۰۹۱۹۸۴۱۴۸۹۷ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.