نصری گفت: کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ملکشاهی برگزار شد و در این کارگاه راهکار‌هایی در خصوص پیشگیری از ابتلا به اعتیاد ارائه گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر با همکاری اداره ورزش و جوانان، سپاه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملکشاهی در محل سالن آمفی تئاتر شهرستان ملکشاهی برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور جمعی از جوانان و ورزشکاران برگزار شد، ابتدا نصری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملکشاهی ضمن خوش آمد گویی به مدعوین، راهکار‌هایی در خصوص پیشگیری از ابتلا به اعتیاد در شهرستان ارائه نمود.

تاسمه فرماندار شهرستان ملکشاهی نیز در ادامه ضمن تشکر از بانیان برگزاری این جلسه، بیان کرد: امیدواریم با فراگیر کردن ورزش همگانی در سطح شهرستان بتوان جوانان را به سمت سوی ورزش سوق داد و از بلای خانمان سوز اعتیاد دور کرد.

در ادامه سرهنگ قاسم نیا فرمانده حوزه شهری، ضمن ارائه مباحث کارشناسی و آموزشی، اظهار کرد: امیدواریم در این زمینه تمامی ادارات سطح شهرستان تعاملات لازم را با اداره ورزش و جوانان در زمینه فرهنگ سازی ورزش در سطح شهرستان، داشته باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.