آموزش بیماران اوتیسم زیر سایه کرونا

مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان اوتیسم شهرستان اصفهان از برگزاری کلاس های آموزشی بیماران اوتیسم به صورت مجازی به دلیل شرایط کرونایی، خبر داد.

رویا قرائتی مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان اوتیسم شهرستان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که در انجمن اوتیسم اصفهان داریم، این است که بتوانیم در  شرایط کرونایی،  آموزش را برای بیماران مبتلا به اوتیسم، به‌ صورت مداوم ادامه دهیم.

او افزود: یادگیری بیماران اوتیسم در خلق و خوی آن ها تاثیر می‌گذارد به طوری که اگر یک روز در آموزش کودک مبتلا به اوتیسم وقفه ایجاد شود، عصبانی می‌شود و در سیستم عصبی بیمار تاثیر منفی می گذارد.

مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان اوتیسم در شهرستان اصفهان بیان کرد: بیماران اوتیسم، یادگیری و مهارت‌های خاصی دارند، در شرایط کرونایی اکثرشان به صورت مجازی درس خواندند و ما شرایط‌‌ لازم را برایشان فراهم کردیم.

قرائتی عنوان کرد: بعضی از این بیماران هم، که استعداد خیلی زیادی دارند زیرنظر سازمان آموزش و پرورش عادی و یا استثنایی درس می‌خوانند.

او اضافه کرد: امسال سال تحصیلی کودکان اوتیسم به‌ صورت مجازی شروع خواهد‌شد و در صورت اعلام سازمان بهزیستی، آموزش را حضوری دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار